A nice day

Datum 2009-04-28 | Tid 20:22:07

Idag har det varit en bra dag, var i skolan på en föreläsning som var intressant då man fick tips på hur man kan göra vid inskolning och så :). Sedan diskuterade vi lite i arbetslaget om det men när vi skulle äta lunch och sen träffas i två klasser stack jag hem då det kändes onödigt eftersom vi ändå bara skulle pratat om det vi redan pratat om. Kom hem vid ett istället för fem så det är lite skillnad :).


Idag har jag träffat Marielle en stund på Grappa, var trevligt som vanligt. Satt och pratade om allt möjligt, skönt man har någon som förstår en.



Händer annars inte mycket ikväll är Desperate Housewives snart och sen är det Hells Kitchen :). Blir väl att gå och lägga sig sedan då jag ska upp hyfsat tidigt, ska vara på en förskola klockan nio imorgon :). Efter det kanske det blir en runda på Nova, sen hem och göra sig iordning för 25års fest :). Ska bli riktigt trevligt :).



Snart är det sommarlov och jobb som väntar, ska bli skönt att slippa skolan ett tag :).


Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Marielle

kul att höra att du har haft en bra dag :) ja, det är alltid trevligt och ta en fika.kram

2009-04-28 @ 20:40:56
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/
Postat av: Marielle

kul att höra att du hade en bra dag idag. alltid kul och ta en fika. marielle

2009-04-28 @ 20:42:19
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/
Postat av: Salsan

Japp fika är alltid trevligt. Hoppas din dag varit lika bra :) Kram

2009-04-28 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0