Ännu en dag i paradiset :)

Datum 2009-04-27 | Tid 16:07:15
Jag är lycklig! Känner mig så sjukt nöjd med allt vad livet innebär just nu. Mycket har jag att tacka detta underbara väder för och givetvis mina vänner som alltid finns där för mig :). Idag har det inte hänt så mycket, har fixat lite ärenden och så har jag lagt undan pengar, nu är där inte så mycket mer jag ska spara för resten kan jag ta direkt. Är man student så är man men samtdigt tycker jag det är ganska skönt att vara student just nu.


Minns en gång i nian tror jag det var och min klass tillsammans med klassförståndarna var i Lund och så stod vi vid Lunds universitet och lärarna sa att de hoppades få se några av oss på ett universitet eller högskola. Då bara skrattade jag över hur absurt det lät att jag skulle plugga vidare efter gymnasiet, men nu är jag där fast jag själv knappt kan tro det :).


Undrar vad som händer till Valborg, har inget planerat men det finns alltid något som dyker upp skulle jag tro :). Ska gå och äta mat nu sen blir det nog ut en stund i detta ljuvliga väder :).


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0