Är det slut på värmen nu?

Datum 2009-04-05 | Tid 13:16:36
Idag är det inget trevligt väder, vart tog solen och värmen vägen? Hoppas den kommer tillbaka snart saknar den redan. har fortfarande lite ont i huvudet sen igår kväll så det blev ingen träning idag :(. M trodde jag skippade träningen för att jag inte orkade men så var det inte.


Snart börjar jag jobba, eller snart och snart är inte förrän i juni men tiden går fort och just nu känner jag inte för det men behöver pengarna, är bara en fattig student.


Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa, min bror kommer imorgon för att fixa lite saker och jag har inte skola förrän på onsdag :) sen är jag ledig resten av veckan hehe..


Fanns visst inte mycket att säga för tillfället så innan jag svamlar för mycket får jag nog tacka för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0