En underbar dag

Datum 2009-04-04 | Tid 18:16:04
Har haft en helt underbar dag idag, varit i djurparken med min familj och systerson :).  Han är hur go som helst att ha med sig, han är snäll och vill aldrig gå ifrån en och gnälleri nte när man säger till att det är dags att gå vidare. Träffade till och med lite kompisar där vilket var kul :).

Igår fikade jag med S, det var trevligt.. inte träffat henne på länge. Snart är det Ullared som gäller :). Ska bli kul men är lite att planera men allt löser sig som vanligt.

Har inte mycker att skriva idag men så kan det ju vara ibland. Jag hoppas att detta fina väder håller i sig nu ett bra tag.


see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0