Fredag!

Datum 2009-04-24 | Tid 16:15:20
Skönt med helg tycker jag även om jag bara varit i skolan typ två dagar :). Hade redovisning idag men inget betygsättande utan mest för att få konstruktiv kritik så att det blir bättre till nästa gång. Har en jättebra lärare, känns som att han bryr sig om en, har aldrig känt så innan riktigt.


Hämtade ut en kjol från H&M idag, den är så fin och den passar för en gång skull. Kan vara lite konstigt med storleken från den affären. Kjolen kanske man kan ha ikväll under ett par leggings. Synd jag inte har svarta bara men får införskaffa det helt enkelt :).


Imorgon ska jag hem till mina föräldrar, två kompisar till de kommer dit och jag har inte träffat de på länge så det ska bli kul. Har nästan växt upp lika mycket med de som med mamma och pappa :). Tror även att M ska följa med :)


Det känns bättre för var dag som går och jag bryr mig mindre och mindre, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: salsan

Nej, det är inte mat jag bryr mig mindre om. Det jag bryr mig mindre om är bara något som mina närmsta vänner vet om. Dig kan jag inte räkna som närmsta vän då jag inte ens vet vad du heter? Om du nu tycker jag är helt dum i huvudet varför läser du min blogg då?

2009-04-24 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0