Håller tummarna nu

Datum 2009-04-15 | Tid 18:45:38
Nu är det jag som håller tummarna allt vad jag kan för denna gången ska jag ha lyckats men som vanligt gör jag ju en massa dumma misstag. På första tentan var det ett tal som man skulle multiplicera med 0,5 och då blir svaret hälften av talet men man gör ju självklart tvärtom när det är division så istället för att svaret blir hälften av talet så blir det dubbelt. Men jag skrev att det blev dubbelt på första tentan när det skulle vara hälften, med det i åtanke så gjorde jag så på denna tentan så att svaret blev hälften men nu var det ju ett annat räknesätt och då ska det bli dubbelt... Suck, hur trög får man vara? Hoppas jag ändå klarar den för hade varit tråkigt om jag inte klarat den och måste ytterliggare en gång sitta med tentan. Men det heter ju tredje gången gillt och det gäller kanske för mig?. Känner mig helt deppig nu efter detta nederlag men jag hoppas ändå det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0