Helt slut..

Datum 2009-04-22 | Tid 20:17:09
Var och tränade ikväll. Var ett roligt pass men ett tag trodde jag att jag skulle dö. Antingen är jag sjukt otränad eller att det var ett extra hårt medelpass eller att jag tog i lite mer än vanligt. Tror mest på alternativ två och tre :). Det är så kul och träna och jag ska försöka med tre gånger i veckan. Med träning och bra kost kan jag nå de mål jag vill, och jag har blivit bättre med kosten också, har i princip bara druckit vatten den senaste veckan :). Jag ska nå mina mål det bara är så! Har iaf sett resultat på vågen och igår tyckte en klasskompis att jag blivit smalare :). Nu ska jag se Du är vad du äter.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: marielle

du kommer nå dina mål, det vet jag

2009-04-22 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0