Känner mig tillfreds...

Datum 2009-04-21 | Tid 20:26:36
Jag känner mig så otroligt lugn och avslappnad trots en massa saker som jag inte vet hur det ska gå med men jag vet att det ordnar sig. Jag har de bästa vännerna man kan tänka sig och jag vet att de hjälper mig om jag skulle börja falla.


Idag har jag varit hos två klasskompisar och pysslat med vårt gamla arbetslag, men det var några som fattades men då de inte läser denna kurs blev det så. Vi hade trevligt och jag gjorde den fulsötaste ekorren som någonsin funnits :). Ska bara göra en skog också sen har jag min saga klar till sagopåsen :). Ska kanske finjustera ekorren lite så den ser mer normal ut men kan bli svårt.


Ikväll är det Desperate Housewives och även en ny säsong av Hells kitchen :D. Ska bara försöka hålla mig vaken så länge, har ont i huvudet ikväll :/


Förresten så har jag kanske gjort en bra affär. Hittade en byrå på Ikea som jag ville ha men jag kollade på blocket och där finns samma byrå men 350kr billigare + att den är i närheten av mig. Så ska titta på den på fredag och hoppas att den är i bra skick :)


Hoppas alla mina vänner vet hur mycket de betyder för mig, det gäller även M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0