Lördag

Datum 2009-04-25 | Tid 19:50:43
Idag är det lördag och det har varit ett helt underbart väder :). Var hemma hos föräldrarna idag och åt middag, deras kompisar var också där och det var kul att träffa de, var längesen nu. Vi gick en runda med hundarna och det var så mysigt att gå i skogen :).


Var på fest igår hos en kompis och det var trevligt. Kul att träffa nytt folk och så. Vi spelade lite spel sen gick vi till krogen :). Fick shots av en kille som jag inte träffat innan men han bjöd inte bara mig utan två till som var med så men det var snällt ändå. Jag behövde heller inte betala för läsken jag köpte på slutet för att jag fått vänta så länge :). Har aldrig hänt förr så det var kul.



Händer nog inget speciellt imorgon, blir väl att ta det lugnt men jag kanske går och tränar har bara tränat en gång denna vecka. Eftersom jag tycker det är så kul med träning så blir det en del av mitt liv precis som mina vänner och fester med de är en del av mitt liv. Så den som säger att jag inte har ett liv har så sjukt fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0