Påskmiddag

Datum 2009-04-11 | Tid 12:47:02
Idag ska jag ha påskmiddag här hemma. Det är bara mina föräldrar som kommer så är inte så märkvärdigt men ändå. Är kul att de kommer hit ibland så det inte bara blir jag som åker hem till dem.


Tänk vad tiden går fort, när jag var och handlade innan idag satt en person jag kände i kassan och hennes dotter har blivit så stor, jag tror inte jag träffat henne på minst 6-7 år.  Det är helt sjukt. Jag har också blivit stor och vuxen. Bor i egenlägenhet tillsammans med pojkvän är till och med förlovad. Jag går på högskola vilket jag aldrig hade kunnat tro för bara 4 år sedan. Hade varit kul att vara barn igen för att slippa alla problem som kommer när man blivit vuxen eller inte problem kanske men alla tråkiga räkningar som måste betalas, det slapp man när man var liten i alla fall. Nåa det är ju så livet är och ska vara vore ju hemskt om man alltid förblev liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0