Tandläkarbesök och pluggdag

Datum 2009-04-09 | Tid 10:00:27
Har varit hos tandläkaren nu eftersom jag bet av en bit av tanden igår. Var inte så farligt som jag trodde, han sa faktiskt ingenting om det. Lagningen blev bra så jag är nöjd. Har ju blivit beordrad att bara dricka vatten eftersom jag har skör emalj på mina tänder. Jag frågade om jag fick dricka mineralvatten men han sa att det var bättre med vanligt kranvatten fast mineralvatten var inte lika farligt som juice :). Tur att man har frisktandvård annars hade detta blivit dyrt och jag som är en fattig student hade inte haft råd med det.


Ska snart åka in till Malmö för att plugga matte med en kompis, tentan är ju på onsdag och jag vill ju klara den. Men det tror jag nog att jag gör. 
 

Hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0