Tillbaka...

Datum 2009-04-06 | Tid 13:52:40
Det fina vädret kom tillbaka, så skönt. Då kanske det kan bli en promenad lite senare idag med M :). Just nu så är min bror här för att göra lite uppgifter till skolan. Annars händer det inte så mycket idag. Får kanske sätta mig ner med matten men det kan också vänta tills imorgon då jag ska träffa en klasskompis och träna ihop med.


Tycker det är synd att jag inte har balkong till min lägenhet så jag kan inte ligga ute och läsa i det fina vädret. Jag gillar verkligen att läsa och jag har blivit helt förtjust i Läckbergs böcker, jag som egentligen inte gillar den genren, Har dock läst ut hennes sex första böcker så måste vänta tills den sjunde kommer ut. Suck.. är ett tag dit men får läsa något annat under tiden istället.


Längtar tills Ullared då ska jag köpa massor med klänningar och tunikor.. men först och främst längtar jag tills skolan slutar :).


Fick dessutom ett bra besked idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0