Tisdag

Datum 2009-04-07 | Tid 17:08:45
Idag har det varit en (nästan) riktig pluggdag. Träffade en klasskompis och vi gick igenom lite saker med matten som vi tyckte var svåra men ska till skolan på torsdag och få hjälp av lärare med det som vi är lite osäkra på. Denna gången ska jag klara det! Med tanke på att klockan är 17 och jag inte ätit middag än blir det ingen träning som jag tänkt mig då den börjar 18, hinner tyvärr inte. Imorgon ska jag gå!


Vanligtvis är det Desperate Housewives ikväll men eftersom Ishockeyn måste visas på kanal 5 så är det inställt, suck... ishockey är inte ens bra. Såg precis att det inte går något bra program eftersom jag nästan bara ser på kanal 5 på tisdagar. Får väl se en bra film eller något men jag har ju sett alla filmer jag har redan men det finns alltid någon jag kan se igen för typ 10e gången.


Ingen bra dag idag verkar det som men får göra det bästa av situationen.. hur man nu lyckas med det. Får sitta och längta efter min nya bebis som kommer i slutet av maj, på sommarlovet som snart nog infinner sig och självklart på trippen till Ullared.


So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0