Underbart väder

Datum 2009-04-02 | Tid 17:33:51
Helt underbart väder idag också ju :). Precis hemkommen från en pratstund med Marielle och en milkshake. Jag gillar våra pratstunder Marielle, känns som att vi förstår varandra och är ganska lika på många punkter. Är glad att jag har dig som vän :).


Idag har jag varit i skolan på två riktigt bra föreläsningar. Inte ofta föreläsningarna är bra men det känns som att allt kommer vara bra i denna kurs till och med böckerna. Detta kan ju bero på att det bara handlar om de minsta barnen som jag ska jobba med sedan. Från början utbildade jag mig till lärare med inriktning barn 0-12 år men i höstas (efter att ha haft en mindre bra praktik på mellanstadiet) bestämde jag mig för att bara ha inriktning med barn 0-6 år och inte att jag ångrar det beslutet för en sekund, för det känns så rätt.


Har inte hänt så mycket mer idag faktiskt, borde egentligen gå och träna idag men eftersom jag inte ätit middag än hinner jag inte dit så jag får träna i helgen istället. Är bättre än inget för då har jag iaf tränat två gånger denna vecka. Har ju varit lite slapp med det nu de senaste veckorna så det får bli skärpning.

Bye bye so long


Kommentarer
Postat av: marielle

vad snällt skrivit :) jag är också glad för att jag får vara din vän!! alltid kul och träffa dig.

2009-04-02 @ 17:43:13
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0