Vad händer idag då?

Datum 2009-04-12 | Tid 16:59:48
Idag är en sådan dag då man inte har något speciellt planerat och det tycker man är ganska skönt. Samtidigt blir man rastlös och vill göra något, haha så komplicerat det kan vara. Marielle ringde mig innan och frågade om jag ville träffas en stund och det ville jag såklart men eftersom dagen inte var planerad hade jag fortfarande inte klätt på mig så jag satt i min pyjamas men det gjorde ingenting för det går ju snabbt att byta om. Vi satt och pratade lite men det var inte så varmt som vi trodde det skulle vara så efter en stund gick vi hem igen.


Ikväll händer nog inget speciellt, tyvärr. Blir nog bara lite tv-tittande. Är ledig imorgon också men sen börjar skolan igen dock kort vecka då jag bara går två dagar :).


Om ni känner för att bada bastu lite så kan ni komma hit, är lika varmt i lägenheten som i en bastu känns det som.


Jag har bestämt mig för att sluta med läsk, godis och allt sånt. Jag ska dessutom skärpa till det med träningen och träna minst 3 dagar i veckan. Måste komma i klänningen som jag ska ha på bröllopet ju. Hoppas bara jag har disciplin på mig själv!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0