Vår och sol

Datum 2009-04-01 | Tid 16:25:14
Det är  helt underbart väder ute :). Man blir så glad av solens varma strålar. Hade det varit lite varmare hade jag åkt till havet för att ta mig en liten simtur men vattnet är fortfarande kallt tyvärr.


Nya kursen började idag och det känns helt bra. Är inte mycket att göra vilket innebär att det inte blir en himla massa grupparbeten som det alltid är i andra kurser. Det jag oroar mig mest över är filmningen av oss själva i en samling, det är jag inte helt bekväm med men det löser sig säkert, som det alltid brukar göra :).



Haha måste ha med lite citat från min 2 ½ åriga systerson, han är bara så gullig.
Jag skulle hjälpa honom att ta på skorna och då hade vi denna lilla konversation:

A: Du måste trampa ner.
Jag: Det får du ju själv göra, jag kan inte göra det åt dig.
A: Men du kan inte
Jag: Kan inte jag trampa ner?
A: Neej..
Hur söt som helst ju, lilla gullungen


Borde ta tag i matten men känner att jag inte orkar har ju tvättat hela förmiddagen och sen varit i skolan, man blir ju lite trött då. Nästa fråga är vad jag och M ska äta till middag idag?
Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0