Vilken dag...

Datum 2009-04-08 | Tid 15:29:48
Vaknade vid tretiden inatt av att det regnade som f'n, sen började det åska också och jag kunde verkligen inte somna om. Blev inte bättre av att jag skulle upp klockan sex heller. Var inget fint väder imorse så funderade på att ta vinterjackan men det blev inte så för då hade jag nog svettats ihjäl, inte för att det var varmt ute men för att min vinterjacka är supervarm av sig.


Hade två intressant föreläsningar idag men jag blev lite trött på slutet, har ju trots allt nästan suttit och lyssnat på samma person i fyra timmar. När jag var på väg hem fick jag ont i magen och mådde jätteilla, känns fortfarande inte helt bra. Till råga på allt så bet jag av en bit av min framtand när jag åt plommon, tror jag råkade bita för hårt och att jag träffade kärnan. Nu ser jag rolig ut när jag ler men ska som tur var till tandläkaren imorgon och få den fixad. Bara det att jag vet vad min tandläkare kommer att säga, ajja den smällen får jag ta.



Ishockeyn ställer till det för mig ikväll igen... måste den visas på kanal5 liksom? Tycker den kunde visas på en kanal som ändå ingen tittar på. Tex SVT eller kanal 8 och liknande.
Känns som att jag är lite grinig idag med men kan bero på alla motgångar jag haft idag.


Igår hände en otäck olycka på affärens parkering, tur att jag inte var där då.


So long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0