Aloe vera

Datum 2009-08-26 | Tid 12:04:00
Var på ett aloe vera party igår och det var intressant att lyssna på hur bra det faktiskt är. Fick pröva olika krämer och lotions även tandkräm :). Det finns även aloe vera juice som är bra och den rensar ut kroppens slaggprodukter som samlas. Ville verkligen köpa dessa juicer men då man var tvungen att köpa tre och pröva i tre månader för att man ska märka skillnad kändes det lite sådär då det inte var något billigt. Jag menar 1 liter kostade nästan 300kr. Kanske är värt det vem vet?


Aloe vera planta, räknas som grönsak men ser ut som en kaktus!


Idag har jag inte gjort så mycket, nästan precis hemkommen då jag sov hos mamma och pappa eftersom jag helt enkelt inte orkade åka hem igårkväll. Måste fundera ut vad jag ska packa för kläder till helgen. Blir nog det jag brukar använda, kjolar, klänningar och leggings. Blir det riktigt varmt behöver man inte ha leggings på sig ju :). Himla smidigt det där!

Vi ska tydligen äta pizza idag för om jag gick och handlade betalde M, den dealen går jag mer än gärna med på :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med en bok för jag har rätt ont i magen idag :/.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: YAIYA

aloe vera<3

2009-08-28 @ 12:41:47
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0