Blev bättre

Datum 2009-08-27 | Tid 12:46:38
Dagen blev faktiskt bättre än vad jag trodde imorse. M mår bättre och trots att han inte kände för att åka iväg i helgen blir det ändå så :). Tur att jag har mina hemliga knep ;). Nu är jag glad igen och ser verkligen fram emot resan. Måste dock fortfarande tvätta men blir nog bara en maskin för det är inte mycket som behöver tvättas. Har argumenterat med mig själv om vad jag ska ha med mig och det fungerade bra :).

Blir tyvärr inget bloggande imorgon då vi åker redan vid sju tiden på morgonen. Vågar heller inte lova att jag bloggar på lördag när vi kommer hem för jag är nog trött. Vi är ju inte hemma förrän vid halv elva om allt går rätt till.



Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0