Denna händelserika dag

Datum 2009-08-06 | Tid 18:01:09
idag har det varit en händelserik dag på jobbet, C ringde sig sjuk så det var bara att börja dela ut hennes tur. Gick fort och lätt, sedan fick vi gå ut då klockan redan var halv 8. När jag kommer tillbaka från min runda vid kvart i tio fick jag ett tråkigt besked av vikariechefen. Detta var i och för sig väntat men inte trodde jag att det skulle gå så fort ändå. Tråkigt när människor dör men det är ju så det är. Tyckte väldigt bra om denna person och det har varit mycket omvårdnad där och så. Skönt att det är min sista dag imorgon och att jag inte jobbar kväll, är oftast då jag träffat henne.

Annars händer inte så mycket ikväll, får ladda batterierna inför min sista och nionde dag på raken. Kommer sakna allt folk men det ska bli skönt att vara lite ledig :).

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0