Fredag

Datum 2009-08-21 | Tid 09:15:01
Här kom en av dem tråkigaste rubrikerna igen, vilken dag det är. Jaja, ibland kan man inte alltid hitta på något fyndigt att skriva och det är ju fredag idag helt enkelt. Så vad händer denna fredag i mitt liv? Ingenting skulle jag tro, blir väl en sådan här tråkig dag då man inte har något att göra, som igår ungefär förutom att det mesta av gnälligheten är borta. Idag kan jag nämligen se framemot allt roligt som händer i ett par veckor framåt. Imorgon börjar det :).

Är lite nevös inför imorgon, inte så mycket för att jag ska läsa för typ 80 pers utan mer för att jag ska glömma ta med något viktigt. Kameran är en grej men har satt upp en lapp på dörren så den bör komma med. Dock laddar jag batteriet och med min otur lyckas jag väl få med kameran utan batteri. Får hoppas det bästa. Sedan är det presenten, ska packa ner den redan idag när den är klar. Det enda jag är säker på att jag kommer ha med är klänningen då den är speciell och M ska få med sin kostym, det är ganska uppenbart att ta med det man ska ha på sig haha.

Nu har jag inget bättre skäl att avsluta inlägget mer än att jag inte har något att skriva. Ni får kanske en uppdatering ikväll.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0