Idag är det dags

Datum 2009-08-22 | Tid 07:56:28
Ja, då har bröllopsdagen kommit. Kan tänka mig att bruden är ganska nervös då det bara är åtta timmar kvar tills det är dags. Jag är också lite nervös men jag tänker inte titta på någon annan än brudparet när jag läser då det är till dem ju. Om 1-1½ timme blir vi hämtade av pappa, snällt av honom att köra från Höör till Eslöv när det finns tåg. Fast ska man ha med kostym och fin klänning är det inte så lätt att åka tåg.

Jag bloggar igen imorgon när jag kommer hem, då ska jag berätta hur det var. Så det kan bli ett långt inlägg :).

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0