Jag sa ju det

Datum 2009-08-02 | Tid 09:04:02
Aldrig kan man gå säker på jobbet, min sista dag skulle varit nu på onsdag men det blir nog inte förrän på fredag som jag kan släppa jobbet. Fick två extra dagar men de verkar bli lugna så inget större fel. Sedan kompenserar det lite för helgen jag inte ska jobba. Det är inte kul att veta att man förlorar drygt 2000kr bara för att man inte kan jobba. Idag ska jag på det igen, 14-22 blir nog bra skulle jag tro. Fast det blir inte så kul ikväll då jag får vänta 40min på tåget och imorgon ska jag upp tidigt. Suck :/.

Annars händer inte mycket idag, ska göra pannkakor som jag kan ha med på jobbet. Är trött på mackor :). Längtar tills jag får tillbaka mitt liv. Har jobbat så mycket att jag inte har gjort något kul alls i sommar. Knappt träffat kompisar, inte kunnat vara vid havet, inte festat men det blir det ändring på till helgen, hemligt party minsann ;). Sedan nästa vecka blir det också lite fest med roliga saker till :).

Inser nu att veckorna går otroligt fort och om tre veckor har min syster gift sig. Får börja öva in förbönen nu, vill kunna den så gptt som utantill, vill slippa stå med näsan i ett papper framme i kyrkan. Nervös? Liite, är ju så sjukt mycket folk som kommer men det går nog bra. Det tar max 5 min så det ska nog gå bra.

Adiós!



Kommentarer
Postat av: Elina

söt blogg:D

2009-08-02 @ 20:56:16
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0