Lider mot sitt slut

Datum 2009-08-31 | Tid 09:08:18
Nu är sommarlovet snart slut och det känns skittrist! Jag har njutit varje sekund av min ledighet och önskar att jag kunde få njuta lite till. På måndag börjar allvaret igen och det ska väl bli kul på ett sätt, träffa nya och gamla kompisar men just det här att jag måste plugga, jag orkar inte. Har bara tre terminer kvar till planerad examen och går det lika fort som tidigare är jag utbildad innan jag vet ordet av. Har några dagar till som jag kan njuta och det blir ju dessutom en liten semester till helgen. Det enda som oroar mig lite är att jag måste sova på en båt. Har ni någon erfarenhet av det? Är det mysigt?

Idag händer följande, ska till Lund för att ordna med mitt tågkort. Jobbigt att behöva åka dit men jag måste ta ett kort på mig själv för att få studentpriser på tågkortet. Jag har även ett annat ärende till Lund så därför slår jag två flugor i en smäll. Ska till hudkliniken och ser inte alls framemot det men bättre att få det gjort i alla fall.

Förstår inte varför jag mår illa hela tiden, har gjort det till och från sedan söndag. Börjar bli förkyld och har lite feber :/. M har smittat mig, den lilla råttan. Haha.. Nåja inget att göra. Så när jag kommer hem från Lund ska jag lägga mig i soffan med min godispåse och se säsong fyra av Desperate Housewives. Väntar bara på att säsong fem ska släppas också, synd bara den är så dyr, men det kan det vara värt :).

Nu sk jag ordna det sista innan jag åker. Håll nu tummarna för att det går bra för mig!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0