Seeg

Datum 2009-08-15 | Tid 11:27:25
Idag är jag riktigt seg, gick och lade mig vid halv tre tror jag. Jag ångrar det dock inte, jag hade grymt kul. Trevligt folk, god dricka och alla trevliga vuxenleksaker ;). Beställde inget denna gång, visste inte vad jag ville ha så därför men jag beställde förra gången och det räcker ju. Blir nog fler partyn, både här och hos andra :).

Marre fick jag också träffa, har inte sett henne på jättelänge. Alla blev helt chockade då ingen visste hon skulle komma. Jag skulle egentligen inte heller vetat om det men det blev så ändå :). Det bästa är att vi kan träffas lite nu då hon blir kvar här i några dagar tror jag.

Snart är det dags för nästa fest, klockan två ska vi vara där men det blir nog inget Malmö för vår del, jag orkar verkligen inte. Har ingen lust heller då det inte är så roligt väder :/.

Vi hörs! Arrivederci!




Kommentarer
Postat av: marielle

tack för igår. det var mycket trevligt

2009-08-15 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0