Soliga eftermiddag

Datum 2009-08-25 | Tid 15:06:52
Idag skiner solen för fullt :). Härligt tycker jag, synd bara att vi inte har en egen balkong så hade jag kunnat sitta ute och läsa. Det fungerar ju att sitta på de gemensamma balkongerna också men känns inte lika kul. Nästa lägenhet vi skaffar ska vara med balkong såvida vi inte flyttar till hus direkt, drömma kan man alltid.

Nu längtar jag till fredag, vill åka iväg nu. Det blir en tidig morgon då vi måste åka redan 7.05 härifrån Eslöv men har lång tågresa framför oss så då kan vi alltid sova :). Det jag mest ser framemot är hotellfrukosten haha. Det är ju så sjukt gott, kan välja mellan hur mycket som helst, ta hur mycket man vill. Ja, det är bara mysigt helt enkelt. Inte som att sitta hemma och äta tråkiga mackor haha.

Vår planering för helgen är inte riktigt klar men vi vet vad vi ska göra frågan är bara hur vi lägger upp det. Vi ska i alla fall gå på stan och shoppa lite, Universeum och Sjöfartsmuseet ska också få besök av oss. Blir nog även en sväng inom Liseberg. Fast vi åker inte samma karuseller så får se lite, men vi går väl inom spökhotellet och kanske Pandavision. Vi får se helt enkelt.

Ska hem till mamma och pappa ikväll. Mammas kompis ska ha ett aloe vera party så får se hur det är. Kan bli spännande, något säger mig att jag kommer vara yngst där haha. 

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0