Trött

Datum 2009-08-24 | Tid 22:32:14
Börjar bli trött trots att klockan inte är speciellt mycket. Mår inte så bra helt enkelt, är inne i den speciella perioden för oss tjejer vilket gör ganska mycket för mitt välmående men skönt att det bara är det i alla fall. För ett par månader sedan hade det varit mycket mer som orsakat mitt dåliga välmående. Mina nära och kära vet nog vad jag menar. Tur jag har dem som alltid stöttar och ställer upp :). Ska snart gå och lägga mig så att jag kan ta nya friska tag imorgon, ska försöka gå en morgonpromenad när jag vaknar om jag orkar vill säga.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0