Vart försvann solen?

Datum 2009-08-05 | Tid 20:09:49
Idag har det varit riktigt varmt, men nu ikväll gick solen i moln och lite regn kom istället. Tråkigt men sant, hoppas på bra väder resten av veckan, speciellt lördag då det är en speciell fest :). Idag har jag jobbat till 16.00 lite drygt men det har gått bra. Nu är det bara två dagar kvar :). Sedan vill jag inte se ett okänt mummer som ringer på mobilen då jag vet att det är jobbet till 99%.

Ikväll åkte jag och hämtade lilla Nova, hon är så söt. Går bra med Salsa också men de är fortfarande ovana vid varandra och försiktiga men det tar ett par dagar sedan har de nog blivit kompisar. Bild på Nova kommer senare.

Har inte mycket mer att skriva idag, händer inte mycket i mitt liv just nu. Om jag mår hyfsat bra på söndag när jag kommer hem så blir det ett inlägg om lördagens bravader :).

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0