25e december

Datum 2009-12-25 | Tid 10:04:26
Idag är det dags för att fira julafton nummer två. Ska ju hem till Martins föräldrar idag. Kommer nog bli trevligt.

Igår var vi hos farmor och farfar och det var så mysigt. Åt först lite enkel julmat med sill, ägg och sådant sedan såg vi Kalle Anka och drack kaffe. Spelade även julklappsspelet men tyvärr fick jag ingen paket då. Tärningen ville inte ge mig rätt nummer. Hade det jättemysigt och lite senare fixade vi inför tomtens ankomst. Det är så mysigt att se tomten komma gåendes i skogen med lyktan och allt. Även fast jag vet vem det är ;). Fick en hel del fina paket och jag blev glad för alltihop :). Sedan åt vi lite mera mat och klockan var nog strax innan tolv då vi körde hem. En helt perfekt julafton :).

Måste gå och fixa till mig lite, kan inte se ut hur som helst när jag ska iväg ju.

Vi hörs senare i helgen, vet inte när riktigt.

Hur hade ni det på er julafton igår?

Kommentarer
Postat av: Carrou and the Bird

Hade det jättebra med släkt och sånt! Fick du något skoj i julklapp? kramar

2009-12-25 @ 13:26:37
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevlig jul och får en mysig juldag!

2009-12-25 @ 13:55:39
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: jelena

fin blogg =)

2009-12-25 @ 14:52:52
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0