Aktiviteter med barn

Datum 2009-12-01 | Tid 22:21:19
Imorgon ska jag och två till från mitt arbetslag hålla i några aktiviteter med en förskoleklass. Ska bli jätteroligt och jag tror nog barnen kommer gilla det. Blir lite annorlunda mot vad de gjort innan får jag hoppas. Halv nio ska vi vara där, skönt att det är i Eslöv för en gång skull så att jag slipper åka någonstans.

Någon mer än jag som såg Desperate Housewives? Vad tyckte ni?
Själv hoppas jag att Katherine inte kommer tillbaka efter säsongs uppehållet då hon blivit knäpp. Är spännande med den nya familjen Bolen, vad det är för hemlighet de bär på även om lite avslöjades idag.

Nu ska jag sova. Hörs relativt tidigt imorgon för jag slutar inte så sent då.


Kommentarer
Postat av: Emma

Läste i menyn att du pluggar till förskollärare.

Hur tycker du den utbilningen är ?

Funderar på den nämligen.

Kram

2009-12-01 @ 22:23:07
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hehe ja. visst blev det :D

2009-12-01 @ 22:32:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att höra!



Ska också sova snart. Ska på af möte imorgon. Urtrist!

2009-12-01 @ 23:11:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

DH är alltid lika underbart (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0