Då var jag igång

Datum 2009-12-10 | Tid 09:21:35
Klockan är inte mer än kvart över nio men har ändå fått lite saker gjorda. Dels har jag läst ytterliggare ett kapitel i den tråkiga kurslitteraturen sedan håller jag på att tvätta. Skönt man har tvättmaskin i lägenheten för där tvättar jag kläder och i tvättstugan där tvättar vi våra madrasser till sängarna. Ibland behövs även de fräschas upp.

Vid fyra ska jag åka in till Malmö ska bli kul att se nya Ikea och sedan umgås med Jessica. Är så glad att jag hittade henne i skolan och givetvis de andra från det arbetslaget. I början kände man att det bara var kompisar man hade i skolan men vi utvecklade det helt automatiskt till att bli nära vänskap. Det är sådant jag gillar!

Nu blir det att fortsätta plugga, hade tänkt vara klar med boken till 12.00. Är bra att ha en deadline med sig själv för då får man lite mer gjort.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: emma

vi ska bara spela, det är min lillebrors födelsedagspresent (: hoppas du hittar något kul på ikea idag!

Postat av: Madde

Jag vet det är grymt svårt, båda är ju värda att vinna enligt mig. Ska bli sjukt spännande att se i alla fall. Hoppas du mår bra idag! Kram /M

2009-12-10 @ 14:00:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0