?

Datum 2009-12-11 | Tid 21:37:06
Svårt att avgöra vem som vinner och jag blir nog glad vilket som faktiskt. Blir spännande!

En fråga till alla: Vilken vinnarlåt är den bästa och vem gjorde den bäst? Ettan eller tvåan?

2004: Coming true, Daniel eller Darin?
2005: Right here, right now, Agnes eller Sebastian?
2006: Everything changes, Markus eller Erik?
2007: This moment, Marie eller Amanada?
2008: With every bit of me, Kevin eller Alice?

2009: Higher, Erik eller Calle?

Nu vet jag ju inte vem som är ettan eller tvåan detta året men man har ju ändå en åsikt om vem som gjorde den bäst och om mindre än en timme vet vi. Jag tycker de var ganska likvärdiga men Erik gjorde den nog ändå lite bättre tror jag.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det var bra idag finalen och erik vann. Men det var nog rätt. För han sjöng riktigt bra idag!

2009-12-11 @ 23:42:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

tråkigt att calle inte vann! hoppas du har haft en bra kväll nu? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0