Ett steg närmre

Datum 2009-12-03 | Tid 14:48:33
Nu är jag ett steg närmre med julklapparna, fixade en till idag. Har tre kvar nu men nu vet jag iallafall vad jag ska köpa så blir inte så svårt. Ska bara slå in alla sedan, har börjat men har de flesta kvar. Var mysigt att gå runt i stan lite, ganska skönt ute även om det var lite kallt. När vi kom hem åt vi lite varm soppa, riktigt gott.

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att det blir Mammas pojkar på tv. Näst sista avsnittet nu och ska bli kul att se vem som får lämna. Jag vet hur jag vill att det ska bli men tror inte att det blir så haha.

Ser framemot imorgon, först skola vilket kanske inte är jättekul men sedan blir det bio på kvällen. Kommer vara i Malmö hela dagen för tycker inte det är lönt att åka hem emellan.

Nu ska jag skriva läsloggen så jag får det gjort!

Kommentarer
Postat av: annica

jaa absolut! tack detsamma !

2009-12-03 @ 16:32:43
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen!

Jag ville bara meddela att jag har startat en ny blogg; http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/ för jag tröttnade på min gamla (även om den gick så bra) och jag beslöt mig för att starta en ny efter allt dåligt som hänt i bloggen (emmaeriica.blogg.se). Hoppas att du fortfarande vill hålla kontakten med mig och läsa min nya blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-12-03 @ 17:20:50
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0