Förstår inte

Datum 2009-12-13 | Tid 20:25:09
Jag är sjukt trött ikväll och jag förstår inte varför riktigt. Visst blev det sent igår men ändå borde jag inte vara såhär trött. Blir att sova tidigt ikväll för imorgon är det 100% plugg som gäller. Tentan står snart för dörren men ska nog gå bra. Kan man fotosyntesen, cellandningen och vattnetskretslopp samt de tre delarna för att evolution ska ske då kan man nog förklara de flesta frågorna. Det sjukaste är att evolutionen är det som jag känner mig säkrast på och det har vi bara pratat om en enda gång. Det andra har vi ältat och ältat varje lektion men det vill inte riktigt fastna. Jag håller tummarna!

Har inte gjort så mycket ikväll, mest sett på tv. Skönt att ta det lite lugnt med. Snöade lite imorse men det ville inte stanna kvar, lite tråkigt faktiskt.


Jag och Martina på sexpartyt jag hade i augusti.

Bättre vän än henne går knappt att hitta, vi kan prata om allt. Mest synd att hon inte bor i närheten längre men på fredag då ska vi äntligen träffas när jag åker hem till henne :).

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Nu har du helt fel Diana.. Det är jag som inte kan hitta en bättre vän än dig Diana.. Äntligen kommer du IGEN :D..Längtar tills fredag!! :D

2009-12-14 @ 15:07:24
Postat av: Diana

Ja, det ska bli sjukt kul på fredag :D

2009-12-14 @ 15:25:29
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0