Halva dagen har gått

Datum 2009-12-20 | Tid 14:10:32
Oj, halva dagen har redan gått. Jag som inte gjort något vettigt alls. Bestämde mig för att läsa lite ur "Den mörka ängeln" och där har jag fastnat. Den är så spännande! Nu ska jag äta lite och sedan fortsätta läsa.

Vad hittar ni på en måndag som denna?

Tittar precis ut genom fönstret och det vräker ner snö, har gjort det konstant hela dagen. Riktigt kul och nog kan vi förvänta oss en vit jul. Katterna är ganska nyfikna på snön för de sitter i fönstret och tittar ut. Som tur är vill de inte ta sig ut genom fönstret.



Ska gå ut seda och ta en massa härliga foton tänkte jag. Blir nog även ett besök till affären, förstår inte att maten tar slut hela tiden?!.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja eller hur:(

2009-12-20 @ 21:12:13
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Páscal UF

Nu har vi en liten jultävling på vår blogg där vi lottar ut ett av våra armband. Tävlingen

håller på till julafton 20:00. Var gärna med och tävla. God jul önskar Páscal UF.

2009-12-20 @ 21:43:37
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0