Hej och hå

Datum 2009-12-16 | Tid 06:47:16
Sitter nyduschad och försöker tänka på annat men det är svårt. Jag är riktigt nervös nu och värre blir det ju närmare det blir dags. 9.15 sitter jag i en stor föreläsningssal och vänder alla mina hjärnceller ut och in. Detta får inte misslyckas!

Snart blir det frukost bestående av havregrynsgröt, blir mätt av det länge vilket är bra då jag inte kommer ha någon tillgång till mat på ett par timmar. Ska givetvis se julkalendern också nu på morgonen. Tänk om jag hade haft en superkraft som gjorde att jag kunde allt jag behövde kunna inför en tenta då hade jag varit lycklig.

Snön vi hade på vårt fönster igårkväll är nu bara ett minne blott. Verkar heller inte ha kommit mer inatt. Jag hoppas innerligt att det inte var den första och sista snön jag såg. 

Vi hörs innan jag sticker för nu ska jag fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0