Home sweet home

Datum 2009-12-27 | Tid 13:19:03
Äntligen är vi hemma igen! Visst det är kul att vara borta men hemma är ändå skönast att vara. Ska lägga upp lite bilder sedan från julafton och även på en del julklappar. Orkar inte just nu bara. Känns som att jag varit avskärmad från mitt liv nu dessa dagar. Har ju varit borta sedan i onsdags, så det är skönt att vara tillbaka i mitt liv igen.

Tycker det är skönt att julen är över för jag är så fruktansvärt trött på julmaten. Har ätit det i tre dagar nu eftersom vi var hos mormor och morfar igårkväll. Var väldigt trevligt iallafall.

Hoppas ni har haft det bra i jul?

Idag ska jag bara ta det lugnt men imorgon är det dags att börja plugga. Ska försöka göra klart så mycket som möjligt denna vecka för att i nästa vecka kunna börja med boken. Ska bli så skönt nästa år när jag förhoppningsvis kan ta min examen. Slippa alla böcker med mera. Gäller bara att få ett jobb också.

Vi hörs senare och då kommer bilder!

Kommentarer
Postat av: Carrou and the Bird

Sv: Åh så skoj! :D fick skärp, datorhögtalare, pengar och sånt :) Kram

2009-12-27 @ 14:39:21
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo man har verkligen haft fullt upp med annat under julen känner jag,men nu så känns det kul att blogga lite igen. Kanske är bra att få en liten paus ibland!



Det är bra med mig nu efter julen,har varit så mysigt med jul även i år. Hur är det med dig efter julen? Kram /M

2009-12-27 @ 16:25:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0