Iväg

Datum 2009-12-10 | Tid 15:50:14
Nu ska jag snart bege mig om närmare bestämt 5 minuter. Skulle egentligen lagt upp en bild på hur jag ser ut idag men tyckte inga foton blev bra så det skippar jag. Ni har säkert sett kläderna förr då jag alltid har leggings med något långt linne. Denna gång fick det bli ett rosa linne från GT och en vit kofta. Lagom snyggt för en vanlig myskväll med kompisar.

Läste ut boken och skrev ihop läsloggen och skickade in den innan idag, skönt att ha det gjort. Hade inte orkat ikväll när jag kommer hem för jag är nog hemma vid 22 som tidigast. Nu ska jag klä på mig och gå till tåget.

Missa inte finalen av Mammas pojkar tv4 20.00! Vem tror ni de väljer? Jag hoppas och ber att Christian tar Martina sedan får de andra ta vem de vill haha.

Ha en härlig kväll!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2009-12-10 @ 17:50:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej :) Jag med! =)

Haft en bra torsdag då? :)

2009-12-10 @ 18:14:59
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: emma

fan va kul (: hoppas du har en bra kväll nu sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0