Jaha

Datum 2009-12-08 | Tid 22:18:11
Då var det säsongsuppehåll av Desperate Housewives. Avsnittet idag var ju riktigt spännande, undrar vem som dör och överlever. Jag tror iallafall att Lynette och Gabrielle blir vänner igen eftersom Lynette räddade Celia, tror att de överlever. Vem tror ni dog eller överlevde?

Vad finns det nu att se på tv efteråt? Denna vecka är det avslutning för många program. Mammas pojkar slutar på torsdag och på fredag är det dags för Idolfinalen. Hoppas det kommer något bra istället för annars blir det lite tråkigt. Tycker tv är en bra avslappning på kvällen, man behöver inte fundera så mycket.

Imorgon blir det en massa plugg, ska läsa ut en bok hade jag tänkt och sedan ska jag skriva ihop lite information om cykloner. Ska se om jag hittar någon som vill följa med till det nya caféet som öppnat här i stan. Hade varit kul att pröva det som omväxling.

Nu ska jag surfa runt lite sedan blir det till att sova. Går upp rätt tidigt imorgon även om jag kan sova länge för jag pluggar som bäst på morgonen (lättast att koncentrera mig). När kan ni koncentrera er som bäst när det gäller skola?

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Jag följer gärna mer ;)

2009-12-08 @ 23:44:32
Postat av: Diana

LillaEgo: Jag vet att du gärna följt med! Du får komma hit så vi kan gå dit. Hade blivit jätteglad då :).

2009-12-09 @ 08:25:41
URL: http://salsan.blogg.se/
Postat av: LillaEgo

LillaEgo lovar att hon kommer efter jul :)

2009-12-09 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0