Klockan går sakta

Datum 2009-12-03 | Tid 18:52:41
Tycker klockan går oerhört sakta ikväll. Vissa kvällar är bara så tråkiga, visst hade jag kunnat hitta på något kul men jag måste se tv klockan 20.00 då det är Mammas pojkar. Jag vet att jag är jättelöjlig som ser det men det är bara så kul. Brukar ni se det?

Ska nog sätta mig i soffan och läsa lite Mari Jungstedt, nu när jag väl lämnat in läsloggen så känner jag att jag kan unna mig det. Gillar att läsa så kanske att klockan går lite fortare då.

Imorgon är det skola mellan 8.15-13.00 kanske, beror på hur länge vi har litteraturseminariet. Spelar ingen roll för jag ska ändå inte hem. Är bio på kvällen och jag tycker inte det är lönt att åka hem för kanske två timmar. Har dessutom ett ärende att fixa. Sedan ska man ju äta något innan filmen börjar med och så måste man hinna köpa godis ;). Varnar er redan nu för att det inte blir mycket bloggande här. Ska försöka hinna imorgon bitti men kan absolut inte lova något!

Nu blir det bokmys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tror vi får veta om drygt 3v så det blir väl lagom till jul antar jag. Bara att hoppas på det bästa! Hoppas du haft en bra dag tjejen! Kram /M

2009-12-03 @ 19:38:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

jag vill också ha en liten babybula! jag ser också på mammas pojkar, så du är inte ensam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0