Lille julafton

Datum 2009-12-23 | Tid 08:40:23
Lille julafton idag då vilket innebär att det bara är en dag innan julafton. Känns konstigt att det redan är jul för det har gått så fort. Idag ska vi fixa en massa här hemma, för senare idag blir vi hämtade av mina föräldrar. Vi har ganska mycket som ska med, dels kläder så vi klarar oss till lördag sedan ska julklapparna och katterna också med. Jag är glad att vi slipper åka tåg.


Denna klänning ska jag ha på mig imorgon.

Egentligen skulle vi åkt imorgon men det blir lite stressigt eftersom vi först ska träffa mormor och morfar innan vi åker till farmor och farfar. Vi ska ju vara hos farmor redan vid tolv-halv ett så ni kan ju tänka er.

Jag bloggar nog lite hos mamma och pappa men det blir inte mycket. Jag hoppas jag hinner skriva ett imorgon bitti innan vi åker, annars blir det nog på fredag morgon för sedan ska vi till Martins föräldrar.

Nu måste jag slå in lite julklappar så det är klart iallafall.


Hade jag kunnat slå in lika fint hade jag varit glad.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma

jättefin klänning! hoppas ni får en fin julafton :) GOD JUL!

2009-12-23 @ 08:52:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha ja men eller hur! =D

Calle Kristiansson är verkligen hur grym som helst :D

Haha jag har önskat mig hans skiva i julklapp så man får ju hoppas på att man får den :D

2009-12-23 @ 13:02:16
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: emma

vsg :D ja! :( tråkigt det dära.. god jul! kram

2009-12-23 @ 13:05:20
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0