Med stormsteg

Datum 2009-12-22 | Tid 08:12:38
Julen närmar sig med stormsteg och nu är det bara två dagar kvar. Någon som längtar lika mycket som jag? Julen har alltid varit speciell och då menar jag allt som hör julen till. Fast det som alltid har varit och kommer säkert alltid mest speciellt är ju själva julafton. När alla nära och kära sitter samlade runt bordet och allting är så glatt, spänningen inför när tomten ska komma (vi har fortfarande tomte hos farmor och farfar). Det är lika kul varje år trots att jag nu är vuxen. Jag blir nog aldrig för stor för julen men jag tycker ändå det är okej att bli som barn på nytt just den dagen och givetvis på sin födelsedag. Håller ni med?




Nu förtiden firar jag jul två dagar dels med min egen släkt sedan med Martins familj, blir ju så när man är sambo. Hur delar ni upp julen ni som är sambo?

Kommentarer
Postat av: emma

tack så jättemkt :D GODJUL! :D

2009-12-22 @ 09:33:29
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Fin blogg, besök gärna vår tvilling-blogg: www.nattievikkie.blogg.se där vi bloggar om allt möjligt! Är du intersserad av hur det är att leva som tvilling i varadagen eller något annat? Vi svarar på allt! Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

2009-12-22 @ 11:10:21
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: emmaa

(: min pojkvän firar med sin släkt uppe i småland och jag blir kvar i malmö. lite tråkigt men så får det tyvärr vara

2009-12-22 @ 12:58:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, håller med. Hemmagjord mat är bäst.



För oss är det 3 dagar, då vi firar på fredag. Fast babe och jag firar nog lilla julafton i alla fall själva.

Eftersom vi ska fira här så kommer de flesta till oss. Dock ska vi åka till hans föräldrar på lördagen istället. =)

2009-12-22 @ 13:52:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0