Mitt i veckan

Datum 2009-12-09 | Tid 08:33:33
Onsdag idag, mitt i veckan med andra ord. Har lika långt kvar till helgen som vi har genomgått. Tycker veckorna går väldigt fort faktiskt och imorgon är det bara två veckor kvar till jul. För första gången på länge tycker jag hösten har försvunnit lika snabbt som den kom. Annars brukar hösten vara väldigt seg och tråkig. Tycker dock att det kan komma lite snö nu även om jag inte är jätteförtjust i snö så hade det ändå blivit lite mysigare.



Imorse när jag vaknade kom jag på att jag och M bott i denna lägenhet i två år. Inflyttningsdatumet var 8/12-2007, vi hade aldrig någon inflyttningsfest för vi hade så mycket annat att göra och sedan kom jul och nyår emellan med. Nu är ju inflyttningsfest inte något jättenödvändigt såklart. Har haft andra fester istället.

Har redan hunnit plugga lite men boken var inte sådär jättekul tyvärr men ganska lättläst så det går iallafall fort att läsa den och den är för en gång skull inte så tjock. Ska se om M ville följa med till nya caféet och äta någon lättlunch eller liknande, hade varit mysigt och lite annorlunda när det gäller oss.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag vill också ha snö!! :) så mysigt sådär till jul när det är vitt!

2009-12-09 @ 09:49:32
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ja får hålla tummarna på att vi får en vit julafton, det skulle vara så mysigt :) allt bra med dig då? kram

2009-12-09 @ 12:28:41
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Lexie

Nu har jag en ny tävling med pris från underbara Sol och Måne.

Länken till inlägget kommer här:

http://lexielinde.blogg.se/2009/december/tavling.html

Hoppas du är med och deltar:)

Kram

2009-12-09 @ 13:03:17
URL: http://lexielinde.blogg.se/
Postat av: emma

jaa sjukt tråkigt med uppehåll. hoppas du har en bra onsdag nu sötnos (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0