Mysmåndag

Datum 2009-12-21 | Tid 08:47:45
Tror det blir en bra dag idag. Har redan ringt ett viktigt samtal så det är fixat vilket är skönt. Slipper man tänka på det över julen. Ska plugga lite nu men det är inget som är jättestort så det bör gå ganska snabbt. Sedan håller jag lite jullov, tycker jag förtjänar det efter all slit med skolan.

Ikväll ska jag på bio, ska äntligen se The box. När jag såg att den börjat gå i Lund blev jag jätteglad så min vän Sarah ska följa med :). När jag bokade biljetterna igår var det ingen annan som bokat och nu när jag kollar är det fortfarande bara två platser bokade haha. Blir bara vi två men visas filmen då? Är det lönt att köra den om bara två personer ska se den? Hoppas det bästa.



Inatt drömde jag att vi fick resultatet på  tentan vi skrev i onsdags. Jag klarade det men förra gången jag drömde om det klarade jag det inte. Får väl se om jag drömmer en tredje gång och vilket resultat det blir för då kanske det stämmer man vet ju aldrig .

Nu blir det lite frukost.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: emma

haha då har vi nog nästan likadan ekonomi ;) hur är din måndag sötnos?

2009-12-21 @ 10:54:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi firar antagligen i sthlm i år(om det inte blir snökaos vill säga) hos min mosters mans mamma :p(långt det där blev). Blir iaf tillsammans med mamma,brorsan och morfar och sen de i sthlm förhoppningsvis. Idag är jag i skolan hela dagen. Vad hittar du på? Kram /M

2009-12-21 @ 12:19:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

jaa man får ju inte precis mycket pengar av csn. det suger

2009-12-21 @ 13:38:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0