Nu är det gjort

Datum 2009-12-16 | Tid 12:22:11
Äntligen är jag hemma igen, tentan gick nog ändå rätt bra tror jag men det kan vara att jag glömt någon viktig detalj såklart. Nu ska jag släppa allt med skolan och bara ta det lugnt. Skas förvisso till Kristianstad imorgon på ett studiebesök men känns inte så farligt.


Ser passande nog ut såhär idag även om detta är en gammal bid!


Snöar riktigt mycket här nu, kan fortfarande inte lägga upp några bilder då sladden är borta. Förstår inte vart den tagit vägen.


Förutom granarna såg det ut såhär när jag åkte tåget
hem från skolan.


Nu ska jag surfa runt lite och sedan lägga mig och läsa i den nästa sista boken ur Mari Jungstedts serie. Läste ut den femte boken igår och den var så spännande.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: emma

ja dom har bra saker och bra priser, gina tricot här helt klart än av mina favoritaffärer!:)

2009-12-16 @ 12:44:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad mysigt att ni också fått snö :) Hoppas du haft en bra dag! Kram /M

2009-12-16 @ 16:55:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

ne verkligen inte :/ så jobbigt också när jag är så långt ifrån en natt människa man kan bli.. huua! håller tummarna på att det blir bättre inatt :D

2009-12-16 @ 17:13:27
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0