Nyårsafton

Datum 2009-12-31 | Tid 09:21:57
Idag är det nyårsafton och vi ska inte göra något speciellt. Vi känner att det blivit så mycket nu hos massa olika människor till julen att vi vill vara för oss själva. Vi ska ändå äta god mat och dricka champagne vid tolvslaget. Kommer nog bli hur mysigt som helst.

Hur ska ni fira?

Har blivit dåligt med uppdatering men det är för att min kompis fortfarande är kvar. Kan inte sitta vid datorn då ju. Har varit jättekul att ha henne här och bara prata och se film.




Ska ni smälla raketer i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0