Riktigt trött

Datum 2009-12-05 | Tid 22:13:19
Är riktigt trött ikväll så ska gå och lägga mig när jag bloggat färdigt. Var en trevlig kväll ikväll men berättar mer imorgon för jag orkar inte nu. Ni har väl inte glömt att kolla på klänningen jag beställde?

Har fortfarande ont i mitt knä efter igår och värst är det när jag går ner för trappor, ganska illa då att vi bor högst upp utan hiss. Har även blåmärken inte alls skönt. Tur att de försvinner iallafall.

Nu väntar sängen på mig, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0