Se där ja

Datum 2009-12-08 | Tid 07:06:34
Då var man uppe igen efter ett par timmars god sömn. Tydligen har vår lilla katt inte kunnat sova och har därför gått och pipt hela natten enligt min sambo. Jag däremot har inte märkt ett dugg av det. Imorse när jag vaknade tog jag upp henne till mig och där kom hon nog till ro en stund för hon var tyst, vilket resulterade i att M somnade och började snarka så att jag inte kunde somna om haha.

Idag är det lång skoldag, eller visst bara sex timmar och jag går ju heltid men man har ju att plugga hemma också. Har iallafall lagt upp hur mycket jag ska plugga idag när jag är hemma och det ska nog gå bra.

Ikväll är det lite roligare på tvn för det är tisdag och då kommer som alla vet Desperate Housewives. Blir nog spännande idag hoppas jag på åtminstone. Är ju sista avsnittet för hösten dessutom. Jag tycker de hade kunnat köra en hel säsong rakt igenom istället för att dela upp den. Vem orkar vänta på något som är så spännande?



Ska ni se Desperate Housewives ikväll?

Kommentarer
Postat av: emma

ja jättemyisgt och supergott blev det :D

2009-12-08 @ 10:04:44
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Emelieviktorsson

Är det sista avsnittet ikväll? Varför gör de på detta viset för? Jag ska lätt se det om jag hinner hem i tid. Desperate är det enda program jag följer.

2009-12-08 @ 11:18:19
URL: http://emelieviktorsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: tack :)

2009-12-08 @ 14:22:40
URL: http://jennyiam.blogg.se/bakverk/
Postat av: emma

idag har jag städdag bara, tyvärr inget roligare. vad hittar du på sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0