Slö dag men effektiv kväll

Datum 2009-12-29 | Tid 18:24:20
Har varit så slö hela dagen att jag knappt orkat göra något. Har trots att pluggat lite men det kunde ha varit mer. Har iallafall tagit ut en del viktigt från kursplaner och liknande. Alltid något. Annars idag har jag bara tagit det lugnt, löst lite korsord och läst lite i boken Ps. I love you. Om ni gillar filmen kommer ni garanterat att gilla boken för den är ännu bättre. Om än lite sorglig så är den bra!

Ikväll däremot har jag duschat, lagat mat och städat. Mina katter har nämligen en förmåga att smula all kattmat på golvet i köket så jag kände bara att det måste dammsugas upp och då var det lika bra att dammsuga resten av lägenheten med. Får se vad som händer ikväll men det blir nog väldigt lugnt skulle jag tro.




Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0