Tävling

Datum 2009-12-29 | Tid 18:28:34
Tänkte ha en liten tävling här. Det ni vinner är länkningar till er blogg.

Reglerna är enkla: Ni ska helt enkelt gissa vad mitt andra namn är.


Ni kan gissa på följande namn: Johanna, Maria, Josefine, Erika och Elin.

Ni har till imorgon 08.00 på er att gissa. Jag kommer samla alla era namn i en hög och dra en lapp för att få fram en vinnare. På så sätt blir det inte orättvist.

Ni kommer bli länkade i inlägget där jag berätta vem vinnaren är men också i det sista inlägget jag skriver för imorgonkväll.

Vad väntar ni på? Börja gissa!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

maria! (:

2009-12-29 @ 20:04:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0